tiistai 3. tammikuuta 2012

HALUA


Halua


Halua istua alas.
Halua kirjoittaa.
Halua ajatella.
Halua purkaa ajatuksia paperille.

Suuri määrä ajatuksia.
Suuri määrä kokemuksia.
Suuri määrä tuskaa.
Suuri määrä iloa.

Omaa itseä etsimässä.
Omaa itseä löytämässä.
Omaa itseä kokemassa.
Omaa itseä näkemässä.

Uskoa huomiseen.
Uskoa elämään.
Uskoa itseensä.
Uskoa totuuteen.

Teinkö oikein.
Teinkö väärin.
Teinkö kaikkeni.
Teinkö kuten halusin.

Suuria tunteita.
Suuria pettymyksiä.
Suuria vihoja.
Suuria rakkauksia.

Elämä on ihanaa.
Elämä on kamalaa.
Elämä on suuri opintie.
Elämä on ihanana edessä.

Terapiaa vihaa.
Terapiaa rakastaa.
Terapiaa pelkää.
Terapiaa odottaa.

Äiti on suuri.
Äiti on pieni.
Äiti on ihana.
Äiti on kamala.

Onnellisuus on mitä odottaa.
Onnellisuus on mitä tavoittelee.
Onnellisuus ei ole itsestään selvää.
Onnellisuus voi kadota.

Minä olen tässä.
Minä olen tänään.
Minä etsin ja jatkan matkaa.
Minä olen onnesta sekaisin.

Ihanasta onnesta sekaisin!

-Saila 2011-





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti