perjantai 3. helmikuuta 2012

ÄITI

Olen Äiti ja niin ylpeä siitä. Äitiys on suurin saavutukseni ja kokemukseni. Runoista päätellen, olen tarvinnut paljon vakuuttelua asiaan masennuksen syövereissä. Olen todella äiti. Olen todella ansainnut olla äiti. Olen ihan hyvä äiti. Äidillä oli vain nippu vaikeita päiviä, paljon se äitiyttä horjutti, mutta eheäksi äidiksi kasvettiin.


LAPSENI
Kaikki kaikessa.
Elämän suola.
Voima kuljettaa eteenpäin.
Asia joka saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi ja rakastetuksi.
Lapsilleni riitän juuri sellaisena kuin olen.
Kaikkine vikoineen ja kiukkuineen.
Rakastan teitä.
-2009-

OLEN ÄITI
Omien lasten tuoksu.
Omien lasten lämpö.
Omien lasten kosketus.
Omien lasten katse.
Omien lasten aitous ja rakkaus.
Olen äiti.
-2009-

VAUVA JA SEN ÄITI
Pienet painallukset vatsassa.
Ensimmäinen parkaisu.
Pienen pieni nyrkki sormen ympärillä.
Pieni nuppu suu hamuaa rintaa.
Pienten jalkojen läpsytys vasten lattiaa.
Maailman kauneimmat ensimmäiset sanat.
ÄITI.
-2009-


ÄITI
Mikään ei ole yhtä kaunista.
Mikään ei ole yhtä ihanaa.
Kuin kantaa omaa lastaan.
Sisällään ja sylissään
Olla äiti.
-2009-


UNELMA
Ikuinen unelma.
Ikuinen haave.
Ikuinen toive.
Ikuinen rukous.
Ikuinen Odotus.
Äitiys.
Vauva.
Perhe.
Hoivaus.
Rakkaus.
-2009-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti