tiistai 18. helmikuuta 2014

Elämisen keveyttä



Kaivoin koneelta vanhoja kuvia, yksi oli ylitse muiden. Eheyttäväkuva parhaillaan. Kuva on otettu vuosia sitten, kun elämä oli aika synkkää synnytysmasennuksen ja uupumuksen keskellä. Jostain olen silti saanut kaivettua itsestäni kuvaan myös iloa. Elämisen keveyttä, onnea ja iloa, jota kohti olin menossa ja jota kohti tein töitä. Kuva saa minut edelleen hyvälle tuulelle. Minä onnellisena kaiken tuskan keskellä, kyllä elämä kantaa ja kuljettaa. Tätä samaa raikkautta kaipaan ajoittain kiireiseen arkeen.  


Kiitos kuvan ottamisesta kuuluu miehelleni, joka ilta toisensa jälkeen jaksoi minua kuvata. Kuvasi minua tietämättään mitä kuviin tulee syntymään. Kuvaamisen jälkeen jaksoi puhua kanssani tuntitolkulla kuvista ja niihin kätkeytyvistä tunteista sekä esiin nostamista ajatuksista. On mahtavaa ja energiaa antavaa palata kuviin tänäänkin. Työstin kuvia silloin ja voin työstää edelleen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti