maanantai 21. huhtikuuta 2014

Eheyttävää taidetta



Ihana pääsiäisloma alkaa olla takana. Olen niin nauttinut koko perheen yhteisistä vapaista, kiireettömyydestä ja aikatauluttomuudesta. Aikaa lapsille, aikaa puolisolle ja aikaa minulle. Aikaa luovuudelle. Muutamien päivien aikana on syntynyt useampi runo ja kasa valokuvia. Kuvaaminen on niin minua, upeaa huomata itsestään kuinka kuvaaminen saa minut edelleen loistamaan sisältä. Saan jotain minulle tärkeää ilmaistua.


Kuvat kertovat tarinaansa, minunkin tarinaa. Tässä mini projektissa parasta antia on ollut itse kuvien tekeminen. Tuli kipinä tehdä jotain, ensin tuli yksi kuva, sitten joukko lisää. On ollut aikaa ja tilaa luoda, luovuus ja mielikuvitus pääsevät valloilleen. Kukin voi tulkita kuvat kuten haluaa, tässä on minun tulkintani tänään.

Koura tavoittelee

Suljettuna kuin häkkilintu

Kristallien lumoa
  
Kahlittuna

Sidottu, tuskin kukaan näkee

Rakkaus löydettynä

Ole oman elämäsi tähti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti