keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Kehon ja mielen hoitoa



Olen havainnut, että minulla on selkeästi erilaisia kausia. Toisinaan syntyy paljon tekstiä, toisinaan valokuvia tai piirroksia. Annan tuntemuksieni viedä, enkä luo väkisin mitään, omaan hyvään oloonihan tällä tekemisellä tähtään. Olen päätellyt kun voin itse hyvin ja hoidan itseäni, voin sitä kautta mahdollisesti tuottaa materiaalia joka voi hyödyntää myös muita. Blogini ihanuus onkin siinä, että voin tehdä sitä juuri omien fiilisten mukaan, tuottaa sitä mikä sillä hetkellä on tärkeää.


Viime viikkoina olen yhä enemmän keskittynyt oman kehoni ja mieleni hyvinvointiin. Lukuisten päänsärkypäivien jälkeen, olen yrittänyt löytää keinoja pitää itseni kunnossa, jotta toimintakyky säilyisi ja mieli kestäisi. Nyt syksyllä olen löytänyt mm. Joogan. Olen myös viettänyt paljon aikaa metsässä ja luonnossa, yksin, koiran tai koko perheen kanssa. Kamera mukana tai ei. 

Tänään ulkoilimme lasten kanssa Kaivopuistossa, jossa hurahti noin 2,5 tuntia. Meitä helli kylmä, mutta äärimmäisen kaunis sää. Pukeuduimme lämpimästi ja nautimme myös lounaan luonnossa. Samalla kamera tallensi vajaat 150 kuvaa. Näistä kokosin joukon kuvia kuvaamaan viimeaikaisia tuntemuksiani. Kuvat symboloivat tunteitani, fiiliksiäni ja kokemaani, jokainen voi nähdä ne tavallaan. 

Aina ei jaksa kertoa, kuvat kertokoot puolestani…


Elämän erilaisia muotoja

Elämän polkua, nousuja vai laskuja

Elämän värejä ja kauneutta

Elämän yksinkertaisuus

 
Haave

Jossain siellä

Kasvu, se pienikin

 
Kohti uutta

Kuutio. Kivijalka vai riippakivi

 
Lapsi, lapset

 
Parisuhde

 
Penkillä. Mitä viereesi jää

Portaissa

Rosoisuus. Kaunis tai ruma, kuka päättää

Tasapainon hakemista

 
Tasapaino


 
Unelma

Vanhuus ja viisaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti