torstai 12. huhtikuuta 2012

KUKA



MINÄ ITSE
Tässä sitä miettii ja rakentaa minuutta uudelleen.
Vai rakennanko itse itseni ensimmäistä kertaa nyt.
Olenko rakentunut muiden mielipiteiden vallassa.
Hukannut minuuteni.

Tullakseen täydeksi itseksi täytyy kai olla viisas.
Oppia toisilta, oppia itseltä, oppia elämältä.
Oppia tuntemaan, oppia kokemaan, oppia ymmärtämään.
Todella surullista ja raskasta.

Kaikki tuntuu hyvin epäreilulta.
Vaikka tiedän, ei elämä koskaan reilua olekaan.
Olen surullinen.
-2009-



ITSETUNTOA ETSIMÄSSÄ
Itsetunto hukassa.
Itsekunnioitus olemattomissa.
Huonoksi kasvanut.
Huonoksi oppinut.
Hukassa itseltä ja muilta.
Itseään etsimässä.
-2010-

 KUKA
Kuka minä olen
Missä minä olen
Mitä haluaisin olla
Kuinka näen itseni
Kuinka muut näkevät minut
Kuinka haluaisin minut nähtävän
Mihin olen menossa
Kuka peilistä katsoo
-Saila 2012-







 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti