lauantai 24. elokuuta 2013

Ne ei ymmärrä mua



Sanon, on paha olla

Sanon, ahdistaa

Sanon, en jaksaisi

Sanon, haluaisin haihtua pois

Ne ei ymmärrä mua



Kerron peloistani

Kerron kivuistani

Kerron tuskastani

Kerron vihastani

Ne ei ymmärrä mua




Pyydän apua

Huudan apua

Kerjään apua

Vaadin apua

Ne ei ymmärrä mua



Olen laihtunut

Olen viillelty

Olen likainen

Olen riutunut

Ne ei ymmärrä mua



Olen menettänyt itsetunnon

Olen menettänyt itsekkyyden

Olen menettänyt itsetuntemukseen

Olen kadottanut itseni

Ne ei ymmärrä mua



Lääkäri lässyttää

Hoitaja selittää

Sosiaalityöntekijä juttelee

Neuvola ohjaa eteenpäin

Ne ei ymmärrä mua



Minä puhun

Minä en puhu

Minä itken

Minä en itke

Ne ei ymmärrä mua



Hanki uusia ystäviä

Mene töihin

Hanki uusia harrastuksia

Mene kotiin

Ne ei ymmärrä mua



En jaksa olla äiti

En jaksa olla vaimo

En jaksa olla läheinen

En jaksa olla minä

Ne ei ymmärrä mua



Haluan puhua ja purkaa

Saan lääkkeitä

Haluan terapiaa

Saan lisää lääkkeitä

Ne ei ymmärrä mua



En osaa kieltä

En ymmärrä

En osaa termejä

En tajua

Ne ei ymmärrä mua



Ei ole rahaa

Ei ole aikaa

Ei ole resursseja

Ei ole henkilökuntaa

Ne ei ymmärrä mua



Minua ei kuulla

Minua ei nähdä

Minua ei tunneta

Minua ei kohdata

Ne ei ymmärrä mua

-Saila 2013-




1 kommentti: