maanantai 19. elokuuta 2013

Minä, sinä, hän



Tässä me olemme minä, sinä ja hän tuolla
Katselemme toisiamme
Kuuntelemme toisiamme
Aistimme toisiamme

Totuus minusta on minulla
Totuus minusta on sinulle
Totuus minusta on hänellä
Jokainen erilainen


Minä tiedän tarinani
Sinä tiedät tarinani
Hän tietää tarinani
Jokainen näkee tavallaan

Kerroin kokemaani eilen
Kerron kokemaani tänään
Kerron tarinaani huomenna
Tarina muuttuu ajassa

Kirjoitan elämääni itselleni
Kirjoitan elämääni sinulle
Kirjoitan elämääni hänelle
Kirjoitan eri sanat

Sinä, minä ja hän
Tuomitsemme toisiamme
Arvostelemme toisiamme
Hyväksymme toisiamme

Emme aina näe toisiamme
Emme aina ymmärrä toisiamme
Katsotaan avarasti
Katsotaan laajasti

Sinä, minä ja hän
Niin samanlaisia
Niin erilaisia
Jokainen omansa

Joku ei pidä tarinastani
Joku pitää tarinastani
Kerron sen kuitenkin
Kerron tarinani, minulle, sinulle, hänelle
-Saila 2013-



Kauneus on katsojan silmässä ja jokaisessa on monta puolta. 
Kuva satoa runoon sopien, Suomen Savon kesästä:










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti