lauantai 31. elokuuta 2013

Minä haluan







Omakuva tänään. Miettii, pohtii ja pähkäilee, joskus vähän liiaksikin. Mutta, se olen minä. Pähkäily, pohdinta ja huolehtiminen ovat niin osa minua. Ne ovat osa persoonaani niin hyvässä kuin pahassa. Ihan vaan siksi olen tällainen. Ja se on hyvä, minusta <3


Katselen kuvaani ja pidän siitä. Kyllä, minä todella pidän kuvastani, olen oppinut pitämään kuvastani. Olen oppinut tuntemaan itseäni, hyväksymään itseäni. Olen kuvannut ja työstänyt, kuvannut ja työstänyt, olen eheytynyt. Ruma ja lihava peilikuva muuttuu ihan pidettäväksi. Kirjoitan ja kuvaan eheydyn <3


 




Minä haluan
kohdata ja kuulla
nähdä ja kokea
tuntea ja ymmärtää
oppia ja kasvaa

Minä haluan
haaveilla ja unelmoida
kulkea kohti haaveita
katsella elämää
toteuttaa unelmia

Minä haluan
suunnitella ja järjestää
kulkea suunnitelmien mukaa
olla välittämättä suunnitelmista
järjestää tilanteen mukaan

Minä haluan
nauttia
iloita
hurrata
kieriskellä onnesta

Minä haluan
itkeä
kiukuta
surra
murehtia

Minä haluan
täyttä elämää
rakkauden täyttämää
arjen puuduttamaa
näköistäni elämää

Minä haluan
olla oikeassa
olla väärässä
tutkailla
pohtia

Minä haluan
olla kaunis
olla ihana
ja haluttu
olenhan nainen

Minä haluan
olla minä
olla itselleni
olla läheisilleni
olla itseni

Minä haluan
kokea rakkauden
jakaa rakkautta
kokea onnea
jakaa onnea

Minä haluan
kulkea kohti unelmia
kokeilla rajojani
nähdä mihin pystyn
tehdä sitä, mikä hyvältä tuntuu

Minä haluan
olla vaimo
olla äiti
olla sisar ja tytär
olla ystävä
-Saila 2013-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti