maanantai 20. toukokuuta 2013

BLOGIHAASTE: RUMIN ESINE

Maanantai kevennykseksi satun lukemaan nauruhermoja ihastuttavan ja sisustaja sisimpää kouraisevan tekstin Blogihaaste: Rumin esine. Lue tästä. Tartun haasteeseen vaikken luultavasti yllä samalle tasolle haasteen kanssa. Ideana on löytää kotoa se rumin esine.

Tässä se kuitenkin on. Ihanan kamala ja ehkä se rumin esine meillä. Kyseessä on pehmopupu. Olen saanut sen muistaakseni muutaman vuoden ikäisenä, ainakin se on ollut minulla aina. Korvat ovat kadonneet, en muista koskaan niitä nähneeni. Olimme lapsena innokkaita leikkelemään kaikennäköistä puolitoista vuotta vanhemman siskoni kanssa ja korvat on joko leikattu tai revitty. (Olimme äärimmäisen luovia. Leikkelimme mm. uusista lastenhuoneen verhoista kaikki kivat kuvat joihin ylsimme ja maalasimme sinapilla stereot, television yms.)
Mieheni mielestä pupu on käsittämättömän hirveä ja ruma. Hän ei voi ymmärtää miksi olen roudannut pupua vuosikaudet mukanani. Pupun uusi onnellinen omistaja on viisivuotias poikamme eli pupu kulkee mukanamme vielä vuosia!
Näyttää enemmän jonkun sadun kummajaiselta kuin pupulta?

Myös huosuista todennäköisesti nyrhitty henkselit pois ja häntä ihan litussa.

 
Ei korvia, mutta jotain mystistä likaa päässä

2 kommenttia:

  1. Pelottavan näköinen pehmo. Jäi kiinnostamaan, että onko sillä jalassa sortsit, hame vai puolikas essu?

    VastaaPoista
  2. Jalassa on punavalkoruudulliset shortsit, joista kadonnut henkselit. Alla on mun äidin tekemät alushousut(?) ja jossain on kyseisen pupun liivi, jonka äitini tehnyt :D Olen siis leikkinyt korvattomalla pupulla kuin nukella :D

    VastaaPoista