sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Kiukun kesytystä



Minä kuvaan taas. Pyrin tallentamaan kuvaan herkkyyttä ja kauneutta, elämää ja unelmaa. Kauneutta ja rohkeutta, mitä elämässämme ja ympärillämme on. Viime viikolla koin pettymyksen, joka nakertaa. Haluan heittää sen romukoppaan ja uskoa elämän kuljettavan taas eteenpäin, oikeaan suuntaan. Nautin kyvystä muuttaa harmituksen voimaksi. Olen herkkätuntija, joka on mieletön voimavara, tunnen ja koen. 



Yksi suurimpia oivaluksiani elämässäni on kyky käsitellä pettymyksiä. Aina en ole osannut sitä tehdä, vaan pettymykset ovat jääneet syömään minua sisältä, olen ollut helppo katkeroitumaan. Tänään minulla on keinot ja välineet purkaan kiukut, pettymykset ja vihat, jatkaa matkaani eteenpäin. Elämään kuuluu pettymykset ja vastoinkäymiset, niistä voi joko oppia ja vahvistua tai katkeroitua. 

Kuvaamisen lisäksi osaan purkaa nykyisin kiukkuenergiaa kuntosalilla ja jumpissa. Eilen illalla kun mies tuli töistä kotiin painelin vielä seitsemän jälkeen jumppaan. Liikunta teki kaikin puolin hyvää sisällä vietetyn päivän jälkeen. Toinen lapsista on kipeänä ja päivä kului lähinnä elokuvien parissa.

Tänään jos rentoutuisi kotia siivoillen ja musiikkia kuunnellen. Isänpäivän juhlinta aloitetaan illalla kun isäntä saapuu töistä kotiin. Kokin vaimona olen jo tottunut siihen, että mies on harvoin isänpäivää kotona. Onneksi isänpäivä on joka päivä.

Mahtavaan isänpäivää kaikille. 





Siellä jossain olen minä, voimani



Varjoja ja valoja
 


Aina on sitä kirkkautta



Kauneus ja herkkyys minussa



Elämisen kauneus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti