tiistai 13. marraskuuta 2012

PERHE ONNINEN – TARINA ALKAA

Olen hurahtanut, ainakin hetkellisesti, sarjakuvien piirtämiseen. Mieheni osti minulle viime viikolla kunnon tussit, aiemmin olen lainannut ja tuhlannut kaikki lasten mustat tussit, ja nyt kuvia tupsahtelee koko ajan. Onnisten perheen elämässä on mukana myös värit. Onnisen perhe on ihan tavallinen suomalainen perhe, jolle sattuu ja tapahtuu aivan kuin kaikille muillekin. Aiemmin olen käsitellyt blogissani tunteitani ja kokemuksiani valokuvin ja kirjoittamalla. Katsotaan mitä tapahtuu kun mukaan astuvat sarjakuvat. Joitakin äitiyteen liittyviä sarjakuvia olen jo julkaissutkin. Sarjakuvan kautta pyrin tuomaan esiin ja käsittelemään myös niitä positiivisia ja onnellisia asioita. Useinhan nämä jäävät taka-alalle kun perheessä on rankkoja kokemuksia vaikeasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, uupumuksesta ja syömishäiriöstä. Toisaalta haluan tuoda esiin myös niitä muiden perheenjäsenten näkemyksiä siltä osin kun pystyn.



Perheeseen kuuluu äiti Onninen, isä Onninen, vauva/lapsi nro 1 ja vauva/lapsi nro 2. Ehkä he joskus saavat nimet?! Perheessä on varmasti otteita meidän oman perheen arjesta, mutta väritän tarinaa ja lainaan kohtauksia muualtakin. Jännittävää ja innostavaa katsoa mitä syntyy!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti